Opptaket til 2014 åpner 3. september!

Opptaket til Gründerskolen 2014 åpner 3. september og studieprogrammet har søknadsfrist 15. oktober 2013.

Søknaden til Gründerskolen består av flere deler og vi ber alle søkere lese nøye igjennom opptakskravene og hvordan de skal søke.
Alle deler av søknaden må være fullført innen søknadsfristen.

Aktuelle kandidater innkalles til intervju i perioden oktober-november.

Opptaket publiseres i Søknadsweb ved UiO 23. november 2013. Søkere som får tilbud om studieplass får også tilsendt tilbudsbrev på e-post.

Introduksjonskurs til Gründerskolen har oppstart i januar 2013 og tilbys i Agder, Bergen, Oslo, Trondheim, Tromsø, Stavanger og Ås.
Det vil også være kick-off samling i Oslo for alle studentene den 30. og 31. januar.

Følg oss her på de nye nettsidene vår og på facebook.com/grunderskolen for siste nytt om informasjonsmøter og opptaksprosessen

Spørsmål? Kontakt oss på info@grunderskolen.no