Opptak Gründerskolen 2014

Søknadsfristen til Gründerskolen 2014 har nå gått ut og vi er i gang med søknadsbehandlingen.

Vi starter med intervjuene i uke 43 og intervjuene vil foregå frem til slutten av november.

Noen vil oppleve at de blir kalt inn på intervju helt i starten , mens andre blir kalt inn senere. Dette trenger ikke å bety noe, du kan bli kalt inn helt frem til slutten av november. Rekkefølgen på de som blir kalt inn har som regel ikke noe med vurderingen av innsendt søknad å gjøre.

NB! NHH-søkere og søkere som tar mastergrad i entreprenørskap ved UiO/UMB/HiB eller Entreprenørskolen blir ikke innkalt til intervju.

Opptaket kunngjøres i Søknadsweb 23. november. De som får innvilget opptak vil også få tilsendt tilbudsbrev med flere viktige detaljer på epost.

Svarfristen for å returnere signert tilbudsbrev er allerede 29. november.

Ved ledige plasser etter hovedopptaket vil det fortløpende fordeles plasser til eventuell søkere på venteliste.