Gründerskolen 2013

Det sies at ”all good things must come to an end”, og dette er nok følelsen årets Gründerskolestudenter
har når de i disse dager avslutter utenlandsoppholdet.

Det ble tatt opp 152 ivrige studenter til Gründerskolen 2013 og første gruppe ut var Houston klassen som dro utenlands allerede i mars.
Klassene som skulle til Singapore, San Francisco og Boston fikk våren til å forberede seg og gjennomføre introduksjonskurs,
før de i starten av  juni satte kursen mot utenlandsdestinasjonen.

Studentene har fått erfare 12 hektiske, krevende og morsomme  uker hvor de har jobbet fulltid i en oppstartsbedrift og studert ved siden av.
I løpet av oppholdet så har det vært både oppturer og nedturer, mye gode opplevelser og mange nye bekjentskaper,
og  ikke minst en helt unik innsikt i entreprenørskapsverdenen.

Vi ønsker våre flinke studenter velkommen hjem og lykke til med nye prosjekter fremover!

Nå retter Senter for entreprenørskap fokuset mot Gründerskolen 2014 og er glade for å ha med så mange engasjerte 2013 studenter i rekrutteringen.

Øverst fra venstre: Houston, San Francisco, Boston og Singapore 2013.